en typiskt jobbig dag

har egentligen inget vettigt att skriva, bara jobbiga depp saker som problemen som drabbar mitt annars förstunden så glada roliga liv! och det tänker jag inte. så jag gör ett försök, fint av mig att varna tycker jag allt!

var iallafall på skolan idag som den duktiga människa jag är! jobbade likt förbannat på svenskan som nog faktiskt är något av det svåraste jag tvingats göra! men försöka kan man alltid göra. äh sen var lunchen som alltid är lika trevligt. sen slutade vi, typ. myste på stan med sofie ett tag sen for jag hem. kul dag! ha-ha-ha
ikväll ska jag iallafall vara med ali, skitkul tycker jag!

nu ska jag trycka i mig nån form utav föda. sen får vi se om jag hinner/orkar höra av mig innan jag somnar. time will tell!

Kommentarer
Postat av: ALI

hihi :$

2010-10-20 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0