bara tragiskt..

vet att jag inte har skrivit något, anledning? ja, det är nåt cp med min dator och det har det varit ända sen i fredags, vettfan vad det är men internet funkar lika dåligt som det funkar att trycka en normalstor gris genom ett nålhål. inge bra med andra ord!

det betyder ochså i sin tur att jag inte kan visa de få bilder som togs i fredags, nej ni får bli utan dom. idag har jag iallafall varit en tur innåt i landet, närmare bestämt ttill bastuträsk där jag grattade min mormor lite och tog lite roligare bilder med mina bröder. sov gjorde jag också eftersom att jag är helt död idag, vet inte riktigt vad som håller på att hända med mig, men död är jag iallafall, så det så. men inte skada skedd.

nu ska jag iallafall antingen sova eller så jag börja leva igen det lilla som är kvar av denna dag!

detta är då ungeför ett år sen, sjutk alltså.. helt fucking sjukt.. HAHA
aja, nu ska jag leva! herrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0