atschooo

sitter och kollar i gamla skolkataloger och fruktar att jag håller på att bli sjuk, visserligen är jag inte jätte chockad men jag trodde att mitt immunförsvar ville vara snällt och låta mig slippa. det vore nämligen rätt tragiskt eftersom att jag då skulle ahmna mer efter i skolan än jag redan gör..MEN idag är dagen då jag har med mig bäcker hem och faktiskt tänker göra något åt saken! top notch!

fett snygg bild som togs för typ precis nästan exakt ett år sen, mumma!

nu ska jag iallafall försöka få lite jobb gjort innan min sjuka kropp kräver sömn!!!

Kommentarer
Postat av: anna

SV: Haha bra! gud tur det finns folk med vett i skallen hahaha:]

2010-10-25 @ 21:46:53
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0