allting kommer lösas och bli bättre igen!



"allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm"

lyckan håller i sig även idag för er som är intresserade!

men nu till nåt helt annat, potatis!

jag betvivlar att en potatis någonsin har blivit skuren så målmedvetet och kärleksfullt någonsin..!
jag bryr mig om min mat!!

detta kära läsare är min älskling, for real!
- pommes krydda
vad vore alla potatisrätter (nästan) utan denna underbara krydda? jag har ingen aning! förmodligen spyäckligt. är egentligen inget hyperfan av potatis, men med pommes krydda så har jag svårt att få fram en ända dålig kommentar alltså, så ja, prisa pommes kryddan!

hoppas det var roande att ta en titt på min middag! jag själv skulle ha tyckt att det var intressant så jag hoppas att ni delar min åsikt, annars vore det ju lite små trist tycker jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0