yo what up ho i wanna se that ass on the dancefloor

slukade just det lilla som var kvar av en kladdkaka som min familj bakade utan att säga till mig..! det är så typiskt, jag måste kriga som ett djur för att hinna få sätta tänderna i minsta lilla godsak som finns i huset. annars gömmer pappa det för att sedan äta upp det själv senare, eller slukar mina bröder och deras vänner allting. that's life.

pappa märkte iallafall idag att jag är förkyld, jag vet inte riktigt hur det känns, med tanke på att jag faktiskt håller på att bli frisk nu och har i princip inte kunnat prata normalt på hela helgen och NU märker han att jag är sjuk..hmm..

iallafall så mår jag toppen, har faktiskt gått och lett som ett litet jävla fån hela dan, underhållning på dina villkor för alexandra. kul för henne. jag är faktiskt lite avundsjuk, jag skulle också vilja se mig själv le som en idiot, skulle vara intressant. utöver det så fick jag ont i halsen av kladdkakan men annars är allt toppen, yeha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0