vår julskinka har rymt, det tycker vi är grymt!

sitter och småsurar över att jag inte vann över Albin i vem som fick bäst betyg på sin recension..
visserligen förlorade jag inte heller, vi kom lika, men det känns som förlust. så nu ska jag sura lite till sen ska jag bli glad igen. haha.

Nu låter jag som världens sämsta förlorare om jag blir sur när jag inte ens förlorad. vill bara vända på steken och säga att det är inte sant, i vanliga fall så brukar jag kunna ta en förlust rättså bra trots att jag är född och döpt till tävlingsmänniska i min fars ära. Amen.

Sanningen är bara att jag helt enkelt har för tråkigt så det roligaste jag kunde komma på var att låtsas vara sur.. detta är illa.. jag är nog sjukare än jag trodde...

bild från igår tagen av Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0