skyltsöndag

Idag är det då skyltsöndag, och jassi, jag vet inte om jag ska orka ta mig dit. Jag tycker som ändå att det är någon slags tradition och stämning med det och sånt, men ja, får se om jag orkar eller inte.

Nu så orkar jag iallafall ta tag i le grand finale i kampen om ett nytt rum. Eller ja, nytt och nytt. jag får det att låta som att det är värsta makeovern här, men det må låta som det vill. Hur som helst, så är det dags för finalen, allt ska placeras på rätt plats, ska damsuga bort all smuts och ja, flytta alla möbler på rätt plats. Sängen är det jag oroar mig mest för eftersom att den är för stor för den minimala ytan jag ska flytta den på...men den gick ju att flytta till dit den står nu så visst borde det då gå att flytta tillbaka? det tror jag på!
i brist på bilder så är jag så snäll att jag går med på att visa de senast tagna bildena med webben. enyoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0