önskelista

alltså det här med att skriva önskelistor har aldrig varit min grej riktigt..
skrev gjorde jag när jag var liten, eller nej, jag klippte ut allt i leksakskatalogen som jag ville ha och klistrade fast det eftersom att jag inte kunde skriva, MEN sen var det ju det att ge den till "tomten" jag undrar hur många år jag hittade önskelistan i nån låda kring påsk..

men iallafall så är det nu alltså dags igen, suck. jag tycker verkligen inte att det är kul, för jag har inte en aning om vad jag ska skriva på den där satans lappen som sen ska skickas runt i släkten i hopp om att jag ska få vad jag vill ha (vilket sällan ändå händer..hehe) men aja, allt för deras skull så att säga. ska ta tag i det nu på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0