målbrottsbarn!

GODKVÄLL!
vad har alla för sig såhär på kvällskvisten? själv kom jag just hem från albin för sisådär 10 minuter sen kanske? typ, ungefär nånting sånt. nu sitter jag här och blir utskrattad av min mamma för att jag låter som ett målbrottsbarn för att jag är förkyld och hes och allting bara krånglar i mina andnings vägar. livet är jobbigt ibland!
som tur är så finns markus där och lättar upp stämningen, eller försöker iallafall, genom att skicka en make up video till mig, tackar tackar, känner mig genast lite gladare faktiskt! det händer inte varje dag att folk skickar sånt!
nu är jag så hungrig att jag skulle kunna döda för mat! har inte fått i mig mycket idag pågrund av dålig aptit som härstammar för den förbannade förkylningen!!! men nu ska jag då ge maten en ny chans. sen ska jag sova på tre röda sekunder!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0