let's do a bloggdesign!

Jappjapp, det är vad jag ska syssla med från och med nu. Helt perfekt eftersom att jag faktiskt är hemma innan 11 denna dag, det betyder några extra finfina minuter i mitt liv som jag kan spendera på att försöka fixa till mig blogg och rädda det som räddas kan!

Nu när mitt rum snart är färdig fixat så måste jag ju ha något nytt att fixa till, eller? Hm, det kan diskuteras. Men sak som samma, jag ska ta itu med detta snarast. Och i brist på bilder så ska jag visa en bild som talar om exakt (nåja, nästan iallafall) vad jag har gjort ikväll. *trumvirrvel*
sett denna film, för första gången i mitt liv, har hört talas vitt och brett om hur läskig den skulle vara, höhö jag vet inte jag, men helt fridfull kan jag ju inte säga att den var.
Men det är inte tänkt att jag ska skriva en recetion om den nu, nixpix hallonlåda inte det. Dax att dra vidare i livet, tjing so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0