JAG FATTAR INTE LOGIKEN

jag var så trött att jag knappt kunde få fram ord med någon betydelse för två timmar sen. nu är jag så pigg att jag skulle kunna delta i martonloppet just i detta nu, och inte bara delta utan jag skulle även vinna det. det vore nåt....

Iallafall så tänkte jag egentligen göra en sak som jag aldrig gjort förr, nämligen ett sånt där lista som finns på lite alla möjliga bloggar. har aldrig velat publicera en sån för att jag tycker att det är fy satans så drygt. men nu har jag som inget bättre för mig och tv:n funkar inte så fuck it, vi kör!

T j e j l i s t a n
1. Har du ett par blåa string? yes sir
2. Vem var den senaste du pussade? albin
3. Vad har du för bhstorlek ? 75C oftast
4. Trivs du med det? inte det
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? jaaa för det har jag koll på..!
6. Gillar du nån nu? yes
7. Vad gjorde du inatt? vart jagad av jävla kyckling inälvor!!
8. Och i förrgår natt? sov sov, dubbel sov
9. Vad gör du innan du ska sova? släpper ner ögonlocken..?
10. Kan du prata med din mamma om allt? inte alls
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja, antagligen? hade som varit lite svårt annars att förklara det plötsliga viktökningen och den runda magen
12. Har du varit gravid? nej, pyh..
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? nej, jag vill inte bära ring än!
14. Choklad eller glass? G-L-A-S-S alla dagar!!
15. Push-up eller T-shirtbh? vafan är t-shirtbh om jag får fråga..?
16. String eller hipsters? string, oftast
17. Stövlar eller gymnastikskor? gymnastikskor..?
18. Kjol/klänning eller jeans? jeans

T i o f a k t a
1. Hemstad/ort - Skellefteå
2. Hårfärg - brun, eller ja mörkbrun
3. Längd - 1.66 ungefär
4. Frisyr - en helt förbannat tråkig frisyr!
5. Ögonfärg - B-L-ÅA
6. Skostorlek - 36/37
7. Humör - förtillfället så är jag då glad iallafall
9. Civilstatus - jag har alltid funderat på varför man väljer att kalla det civilstatus...? knasigt
10. Vänster eller högerhänt - right baby!

T i o s a k e r o m d i t t l i v
1. Har du nånsin varit kär? ja, jag kallade det kär då iallafall
2. Tror du på kärlek? tror? jag antar det..?
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? jo, jag har ju som det..
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? mmmmm
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? det med
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? yes, once
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? älskat är väl att ta i, men ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? både och
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?
haha, jo faktiskt. tänka sig!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, jag tror på attraktion/lust vid första ögonkastet

T i o s a k e r ;

antingen eller
1. Kärlek eller pengar? kärlek

2. Vin eller öl? båda funkar

3. Dag eller natt? natt
4. One night stand eller förhållande? förhållande!
5. Tv eller internet? internet
6. Pepsi eller cola? euuw, inget
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på humöret eller nåt
8. Färgfoto eller svart och vita? färg, oftast
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace? har inget erfarenhet av något av det så, facebook


KAN.

1. Kan du röra på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan? inte ens nära..
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? jadå
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? kan? klart jag kan
6. Kan du va på en fest utan att dricka? klart jag kan
7. Kan dina vänner lita på dig? ja!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? redan gjort!
9. Kan du suga? ja? eller hur ska jag tolka frågan?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? haha ja

HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? vem har inte?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jo
3. Har du syskon? ja
4. Har du någonsin haft sex med någon? ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? ja
6. Har du varit full den här månaden? ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? sorgligt nog, nej

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? haha nej, men ska nog ta itu med det sen

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? japp!

10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? det med

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? -


VEM.

1. Vem älskar du? mina vänner

2. Vem hade du senast sex med? -

3. Vem vill du bli full med? haha

4. Vem är den bästa artisten? eeh, markoolio hallÅ??

5. Vem pratade du senast i telefon med? fanny

6. Vem är snällast i världen? fler än en

7. Vem vill du prata med? ingen aning,

8. Vem sov du senast med? alexandra...?

10. Vem vet allt om dig? josse, fanny, sofie och alex typ

11. Vem hatar du mest? nämner inga namn

12. Vem kramade du senast? agnes

13. Vem kan berätta allt för dig? det är väl inte upp till mig att veta? den som vill! känner ni för att prata kan ni ju höra av er, i will listen!


så! då var det gjort. nu ska jag borsta tänderna sen ska jag banne mig lyckas somna! godnatt!♥


Kommentarer
Postat av: jossefrängsmyr

hahahah kortiiis ;D

2010-11-24 @ 21:54:38
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0