IGÅR UPPTÄCKTE JAG OCH SOFIE NÅTT VERKLIGT GOTT!!

helt sjukt gott, jag kan knappt kontrollera mina ord så gott vare!! helt underbat. jag tror nästan inte att jag kommer kunna äta skumtomtar utan chokladsås numera, känns så trist och inte på långa vägar lika gott.
så jag vet inte om jag ska rekomendera att testa detta, eftersom att man riskerar att tappa smaken för endast skumtomtarna... jag antar att det är upptill er själva om ni vill testa.
nu ska jag iallafall fixa mitt rum igen, som sagt, det går inte snabbt det här..men framåt går det. bara otroligt sakta. ska lägga på lite kol i brasan så det går fortare!

Kommentarer
Postat av: elin

aww tack rebecka :]



Måste testa detta !

2010-11-28 @ 00:46:31
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0