ibland saknar jag det, men för det mesta är jag nöjd!

galet vad jag bloggar bra idag!! helt sjukt alltså!

aja, inte mycket mer än så. känner någonstans i mitt samvete att jag faktiskt borde ta och göra den där sablarns historia läxan som jag skjutit på länge, för länge om sanningen ska fram!
och eftersom att jag faktiskt i smyg är ett litet fan av våran historia lärare så tycker jag inte att han ska behöva vänta längre.
det blir som så, gillar jag en lärare så blir jag ledsen och besviken på mig själv om jag inte göra som han/hon säger eller om han/hon blir besviken på mig. så nej, nu klarar jag inte att vända ryggen till honom längre. så nu jävlar ska här skrivas om columbus!! eller nej förresten, han var jag klar med, men aja. nu jävlar ska här skrivas om det som står under columbus frågorna!!



let's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0