IBLAND ÄR JAG EN GENI, RAKT IGENOM!!

eftersom att jag idag har varit slående bra på att blogga tänkte jag inte sluta heller, särskilt inte när faktum kvarstår att jag nog inte alls kommer vara lika bra imorn.

iallafall så har jag nu krigat mig genom några timmer till större delen fullproppad med historia, där kommer då dagens lilla lyckobubbla in! jag är ett geni! nya einsatain på en pinne! klart tänkt! jag har en högutvecklad hjärna! och alla smarta saker man kan säga om en människa stämmer in på mig just nu! iallafall om jag själv får bestämma.

JAG lyckades liksom få min läxa rolig!! ja, ni hör ju hur det låter. jag har aldrig hört på maken! men jag läste igenom den nyss och jag svär, jag skrattade till det forsade tårar och jag blir inte förvånad om jag vaknar upp med en fet jävla tvättbräda på magen alltså!

med inspiration och fakta från wikipedia och den förvirrade arfikanen så vart min läxa gjord och jag kan andas ut. och känna mig stolt, för trots att det är rena rama komedin att läsa min "uppsats" så har jag faktiskt ändå lyckats få med svar på ALLA frågor som jag skulle svara på och ja, jag har helt enkelt skapat ett mäster verk! tror baske mig att jag ska skriva ut det, rama in, och hänga upp det på väggen och läsa som godnatt saga varje kväll, det vore nåt det.
nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0