home again

efter att ha spenderat snart ett dygn i fagra skelleftehamn är jag nu hemma igen och kunde inte vara tröttare. jag har i princip sovit i en mardröm!! jag och fanny har legat och rädda som små barn omringade av två sovande pshycos (alexandra och sofie) och när fanny sedan somnade vart jag helt själv, det är nog bland det värsta jag varit med om, tur att det fanns en leksaks katt som kunde hålla mig sällskap tills även jag slumrade sött.
jag måste verkligen få rädda oss själva och säga att vi bar lika lite smink som grottmänniskor och vi hade just bastat=obehagliga röda ansikten och ja, jag kan hålla på hur länge som helst. men kände att det kunde vara bra att ha det sagt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0