helt usel, men ändå tokbra!

jag måste ju nästan vara den duktigaste människan på jorden!! jag har alltså städat mitt rum TVÅ dagar i sträck!! för ja, så sjukt jävla stökigt var det, asså ni kan ju bara tänka er..
visserligen har jag städat på ställen som jag inte rört sedan dinosaurer fortfarande vandrade på jordens yta, men det är städning det med!
med andra ord så har jag storstädat (minst sagt) för första gången sen detta rum "skapades" (dvs sen jag målade om, typ)
NU är det dags för "the makeover" jag ska alltså göra om i mitt rum, har ni någonsin hört nåt så spännande förr?? i guess nat!

men mer om det senare (har smaskiga före, under och snart efter bilder att visa, mums!..) ska iallafall inhandla lite kraffs som ska få pryda mitt rum och göra det någon som tilloch med kungen skulle vilja äga!
Mitt rum i sina renare dar.. (det är ju iof rent nu med, men aja, har inga bilder på det så)
känner iallafall att det låter som att jag ska göra världens fetaste makeover, men jag vet inte jag om jag ska vara ärlig. jag tänker låta resultatet bestämma det.
nu ska jag äta, är hungrig som en varg!!!

Kommentarer
Postat av: akoss

Snyggt jobbat darling!:D

du glömde skriva att jag var där och lyste upp din städning?;)

2010-11-07 @ 21:38:00
URL: http://amandaawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0