GRATTIS AMANDA!!

idag fyller min underbara kusin Amanda 17år! Hipp Hipp Hurra!!

midsommar och sorgligt nog nästan de ända bilder som jag har på oss två.. men livet goes on!

har iallafall försökt publicera ovantsående text med bild hela dagen, och nu när dagen snart är över så har jag ju hunnit med så mycket mer än att gratta min älskling. Jag har sytt (!!!!!) städat och tagit nya krafter i att fixa till mitt rum, herre gud, om jag ska hålla på i denna takt är jag väl klar lagom till nästa jul..? dags att lägga i en högre växel kanske??

mer, ja, jag har, harharhar... vad fasen har jag gjort? varit med albin har jag, FLYTTAT MIN SÄNG har jag också gjort!! (hänger visserligen ihop med fixa rummet, menmen) så nu är sängen på helt galen plats, eller nja egentligen inte, känns bara så eftersom att det var länge sen jag sov på något annat ställe i rummet än där sängen brukar stå.. jag kommer få en spännande natt iallafall!

i nuläge ligger jag och är sådär mystiskt hungrig, jag är hungrigare än en varg men jag vill inte stoppa någon föda i kjäften eftersom att inget som jag hittar som är ätbart känns gott att tugga på, jag kommer med andra ord att somna hungrig. men så blir det ibland.. suck. men först ska jag besöka min soulmate och sanna tillfredsställare.. Tandborsten!!!!!!!! sen ska jag sova som en björn!!! godnatt

Kommentarer
Postat av: jossefrängsmyr

jättefina bilder ♥

2010-11-24 @ 22:06:10
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0