for your information

Idag är en sån dag som jag valde att dränka håret i olivolja tänkte jag bara tala om. Men dock kommer jag inte sova i det, men eftersom att jag kom hem rättså tidigt så funkade bra att olja in håret då fram tills nu. tänkte bara säga det så att ni slipper undra.
har skrattat mig några kilo smalare (om man nu ens kan skratta sig smalare..? fick för mig det när jag skrev meningen, får kolla upp om det stämmer..) åt att mitt ena ögonbryn ser mörkare ut än det andra. haha. Antingen är det webben som spökar eller så var jag total usel på att måla dom idag. hoppas på webben, så att jag inte har gått runt såhär hela dagen ovetandes...

uppdate: man kan inte skratta sig smalare. Tror att jag råkade plussa ihop ett gott skratt förlänger livet och att man går ner i vikt av att basta... så kan det gå. men då har jag erkänt mitt misstag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0