"får jag äta upp ditt hår?"

förrätt, varmrätt, efterrätt och.. hårrätt??
hur gott lät det på en skala? njaae, jag är tveksam till att hår skulle smaka någe vidare bra.
men vem vet liksom? någon makalöst bra kock skulle kunna få det att smaka utmärkt. En riktigt bra kock ska ju faktiskt kunna få nästan vad som helst att smaka som om det var taget ur kungens skafferi...får ringa någon duktig kock och utmana honom.
Det var så sant, jag hörde faktiskt om en tårta som bakats i mina närmaste (?) umgänges kretsar med ett slags hår i fyllningen...dock minns jag inte om det var gott eller inte. Kan ju kolla upp saken.



nog om detta, nu ska jag sova! godnatt

Kommentarer
Postat av: agnes

usch, lät jätteäckligt ju:$

2010-11-27 @ 00:25:21
URL: http://insefakta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0