"asdfghjklö"

hej, kommer ni ihåg mig? rebecka wallgren? ägaren till denna blogg?
känns det bekant..?
ja, om inte så är det fullt förståeligt att ni lagt mig långt bak i bokhyllan och glömt bort mig eftersom att jag faktiskt inte gjort minsta väsen av mig på ett bra tag. men nu är det slut med det! för stunden iallafall.
oavsett så skriver jag nu iallafall och jag mår toppen! borde egentligen sova eftersom att jag är trött som en gås...
ska bara punkta mig igenom min dag till allas glädje! (jippi!!)
• dansa bugg och foxtrot på efyran med min klass + tre andra klasser (musik, fordons och.. energi???) kul tycker jag allt!
• skippa vintersoppan och äta icas sallad istället!
• back to school
• sluta!!!
• äta godis och snacka sönder kjäften med alex på stan (börjar bli en rutin)
• köpa biljetter och prata med lite människor som jag inte sett på ett tag kände jag
• prata med sofia (väldans mycke prat med människor känner jag, haha)
• fara till albin
• se mr.beans holiday SOM FÖR ÖVRIGT ÄR TYP BÄSTA FILMEN JAG VET!!!!!!!♥♥♥♥♥
• fara hem
• vara hungrig..
...och funderar därför på att mova asset till köken och mätta min magge, men det kommer inte ske eftersom att jag är för trött och har för nyborstade tänder för att något sådant ska vara tänkbart!
får se till att sova så att det blir morgon fort så att jag får äta, toppen! godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömde du ett m i remember ;)?

2010-11-21 @ 01:19:24
Postat av: rebecka

HAHAHAHAHHAHAHAAH, jo det gjorde jag visst(A)

2010-11-21 @ 01:46:04
URL: http://rwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0