All I want for christmas is you

Åh, livet känns ungefär precis lika jobbigt som en rutten valnöt..

Hur kunde jag vara så helt dum att jag lämnar huset med min säng helt naken utan minsta lilla lakan på och sedan komma hem 11 och då behöva bädda den...jag har aldrig varit med om jobbigare känns det som..
menmen, som man bäddar får man ligga.. (HAHA! plötsligt vart livet lite roligare med en sådan fyndig mening)
kvällen i övrigt har faktiskt varit helt felfritt trevligt tycker jag! for först på skyltsöndag med Sofia (visserligen slutade det typ exakt när vi kom men en tomte hann vi se iallafall!) vi hänge även lite med Emelie, tills att Albin kom och vi förflyttade oss till honom och såg på Changeling. Men nu ska jag se till att fixa min säng sovbar!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jo eller hur:)

2010-11-29 @ 14:26:06
URL: http://amandahlllsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0