You're better than the best!

Ah, shit sorry för all depp alltså, vet inte riktigt vad som hände där, allt bara rasade, men nu är jag uppe på fötter igen, och där hoppas jag att jag stannar alltså! Golvet suger tvärfett!

Ska iallafal lyssna på lite glad musik och försöka somna med en leende. Kvällens plan alltså.
Ja, det gick ju åt pipsvängen med Dag - 04 alltså.. har ändå inte ätit något viktigt idag. Macka, fil och det som vart kvar av min hamburgare efter att jag tappat halva i sängen. Kladdkakan har inte fått se en uns av mina läppar ens då jag inte haft minsta lust att äta den! Så det är väl i princip vad jag stoppat i mig en tisdag som denna. Hujedamig. Haha. Nä, nu ska jag hitta nåt som får mig att skratta, hade!

Kommentarer
Postat av: Malva

svar: ja precis, keep up the good work!:)

2010-12-07 @ 22:36:39
URL: http://bortomhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0