When you're not here and things falls down, it's not impossible that it is because of you..

- Det finns fasen fruktansvärt fina låtar i världen! Helt sjukt! Prisa spotify alltså! (haha, kul att spotify slutade fungera just när jag skrev klart den meningen, lite ironiskt tycker jag allt, menmen)
har inte tagit kort på min kladdkaka än, har inte heller smakat, fick ingen lust. Vart inte sugen helt enkelt. Fick inte mycket lust till nånting faktiskt, haha. Det var som att nån bara drog ut en proppen till den delen i min kropp där jag lagrar energi och bara *poff* så var all energi borta, just när jag behövde den som mest..hm. Tragiskt...ska nog sova ett tag tror jag, kanske är det just vad jag behöver. Lät lagom jobbigt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0