Världens bästa lärare!

Matilda for nyss, och som jag har saknat henne känner jag! Helt galet alltså.
Vi försökte iallafall få en film som vi gjorde till våran världs bäst underbart grymma mattelärare i slutet av nian att hamna på youtube men inget ville sammarbeta alltså..inte någonting! Och allt är pågrund av två program som bestämde sig att gå sönder utan anledning... ursh vad arg jag blir!! 

Ska iallafall inte ge upp för den sakens skull, för filmen ska ut på youtube om jag så ska dö på kuppen! Jag och Matilda har iallafalll även kollat på lite filmer på våran gamla klass och pratat om hur mycket vi saknar den...ååh. Här är några filmer vi kollade på.
okej, det var bara en film som ville sammarbeta...som sagt, alla filmer och tekniska prylar verkar hata mig idag..aja, deal with it. EN film var iallafall på min sida och det tackar jag för. Tack tack tack!

Nu ska jag inte blogga nå mer känner jag, har ingen lust till det. Nejnej, nån måtta får det vara. HERRÅ

Kommentarer
Postat av: frida

i miss aloooooooot

2010-12-13 @ 17:48:49
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0