Tomten jag vill ha en riktig jul

Julmusik forsar ut ur min dator och jag är mer eller mindre nyss komit hem från en minst sagt onödig dag!
Vaknade av att Sofie ringde mid nån gång kring kvart i 10, och jag trodde att den var kvart i 9 så jag skyndade mig likt förbannat för att hinna med 5 i 9 bussen! och jag hade lyckats, om det bara inte hade varit en timme försent.. så när jag sprungigt snabbare än någonsin ner till bussen inser jag mitt misstag när bussen aldrig kommer, så jag fick sitta och ta igen andningen och vänta tills klockan blev kvart över 10 då bussen behagade att komma..

Sen kommer jag till skolan för att bli påmind om att det bara är dunderkupp, våran klass har redan spelat så det gav inget att jag hade kom...så jag åt lunch och for sedan på stan...helt ovärt, hade lika bra kunnat stanna hemma!! urrsh.

Så, då vet ni det. Men nu ska jag lägga undan min gamla dagbok och slå in julklappar istället, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0