Söndag den 5 december

Idag har jag inte fått mycket gjort alltså, inte mycket alls faktiskt. Faktiskt ingenting när jag tänker efter, har bara legat som en död fisk i sängen och försökt röra mig så lite som möjligt, och förmodligen tagit världsrekordet i just det, att röra sig så lite som möjligt på en dag. Kan inte bestämma mig om det känns bra eller inte, både och.
Men snart blir det jävlart andra bullar i luften när jag kommer få fin besök av en vän som jag saknar mer än någon för stunden. Känns hur bra som helst! Men innan dess borde jag faktiskt kasta mig själv hals över huvud in i närmsta dusch om jag inte vill döda honom i och med detta möte. Och det vill jag ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0