Somtimes it's hard not to think, what if...

!!!!!


Ibland önskar jag att jag kunde skriva allt jag tänker på just här, i bloggen. Men jag vet att jag inte kan det, av flera själ. Skulle inte gilla att lämna ut mig själv så mycket...det är då jag är glad, så otroligt glad att jag har mina vänner! Dom kan jag prata med, dom lyssnar, förstår och låter mig prata, vara precis som jag är, även om jag är helt på dåligt humör likaväl som om jag är på mitt absolut bästa humör!
Jag vet ibland inte hur jag ska kunna uttrycka mig för hur mycket jag tycker om mina vänner, hur otroligt mycket dom betyder för mig! Jag hoppas bara att dom förstår, genom de saker jag gör och säger, förstår hur glad  jag är för att jag har dom!
Kort och gott är detta inlägg tillägnat dom som står mig närmast för att på något sätt få ur mig att jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Tallgatan 4

På denna korta tid vi känt varandra så kan jag nog tala för två pers till att vi älskar dig lika mycket som nån som känt dig i hundra år(om du nu var så gammal)och det är något som är fantastiskt och nästan för bra för att vara sant, eller hur? <3

2010-12-07 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0