Sanningen om mitt julbord..




jag hatar, eller åtminstonde så avskyr jag julbord! Brukar nära på sväta mig själv på julen för att jag varken gillar julbord eller julgodis nå vidare, men iår tog mamma tjuren vid hornen och frågade mig Vad vill du ha på julbordet? jag svarade att jag ville ha kyckling! Sagt och gjort, jag kommer få äta kyckling på julafton, det känns bra!

Nu ska jag till farmor och försöka klämma i mig sånt där bröd som man doppar i vatten.. tappade namnet på det. Men det är tradition att vi äter det  med farmor och farfar, och inget undantag i år. Bara att tugga och svälja. Smaklig måltid Rebecka!

Kommentarer
Postat av: jossefrängsmyr

du bryter traditioner :O:O



blöta heter de :O typ..

2010-12-23 @ 17:33:32
URL: http://generalpancake.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH, märkte just att jag har tagit samma bild från google i mitt förra inlägg också xD hahahaa



GOD JUL GUMMMSAAN! <3

2010-12-23 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0