Så var man hemma igen.

Efter att inte skådat mitt hem på mer eller mindre ett dygn så är jag nu på plats i mitt egna rum, känns inte ovanligare än det gjorde igår, ser ganska exakt ut som det gjorde när jag lämnade det. Men det ska jag ändra på om ett par nanosekunder (har ingen aning vad det är, men tyckte det lät bra) så jag ska skruva fast lite saker på väggarna, flytta ännu lite möbler och slutligen städa. Det är inte klokt var jag har städat mycket de senaste veckorna, dvs sen jag först började rota i allt som gick att rota i.

Nu sen jag har kommit hem har jag hunnit se något av det absolut roligaste jag sett i hela mitt liv! Helt sjukt galet roligt alltså, jag och min bror skrattade oss i tusen bitar och tog en resa genom alla kommentarer att skrattade ännu lite mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0