rebecka bakar!!!

Joho, för det är sant! Jag tog handen runt hatten och satte igång helt enkelt! Det visade sig dock att vara svårare än jag trodde när fallet är så att vi har en ny spis, och jag lagar så gott som aldrig mat och har därmed inte lärt mig ett knyst av hur denna nya sak fungerar. Det resulterade i att jag gick i säkert en halvtimme och grubblade på varför spisen aldrig blev varm?! Den var ju kallare än all snö, sammanlagt. Sen slog det mig att mamma nämt att man var tvungen att "sätta igång" hela spisskiten för att den skulle bli varm. Nåt säkerhetsskydd som säkert är jätte smart egentligen, men nu blev jag bara irriterad! wellwell..

Men trots att mina kunskaper i köket är lika bra som en myras tror jag faktiskt att jag lyckades väldigt bra, väntar med spänning på resultatet just i detta nu! (visar bild då, tills dess blir detta ett bildlöst inlägg, höhö)


Kommentarer
Postat av: Malva

svar: det är bara bra med mig, och det jag menade med "hoppas du skriver snart" är bara det att jag älskar att läsa din blogg och kollar den kanske fem gånger per dag(!!). Stalker? Maby.

Men ha det bra du också! :)

2010-12-07 @ 17:31:04
URL: http://bortomhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0