Pluggevak..?

Jag hittade en redbull och ska under nattens timmar lära mig att koka kaffe och sedan dricka det, för i natt ska jag inte sova förrän jag kan hela jävla naturboken utantill! inget skämt! Och jag vill föreviga denna dag.
Natten, mellan den 13de och 14de December 2010 kommer jag, Rebecka Wallgren att plugga för första gången på flera år!!!


Nu jävlar kör vi alltså, GO KICK KILL!!!, ska använda all jävla plugg energi som jag sparat ihop under årens lopp och jävlart plugga tills ögonen ploppar ur skallen!!! LET'S DO THIS SHIT!!! 


P.S försökte se beslutsam ut på bilderna, ser mer livrädd ut...mitt rätta jag? isåfall ska den rebecka bort, puts veck försvinn. Låt oss välkomna den nya, pluggande Rebecka. Varmt välkomnen till livet! Nu, plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0