Mår som jag förkänar..

...vid närmare eftertanke var det ren idioti att plugga hela natten, sov visserligen sista timmen då jag inte kunde hindra ögonlocken från att falla, och nu mår jag, ja, mår och mår, men jag är tröttare än vad jag varit på länge, och är med största sannorlikhet så trött att jag lika gärna skulle kunna glömma bort det jag lärde mig. Bra jobbat Rebecka, verkligen!.. 

Jag hoppas likt förbannat att vi har provet på torsdag istället, nästan så att jag lovar att publicera filmen då jag sjunger om vi har det!!! Nu ska jag ialllafall försöka piggna till och göra det bästa av denna dag, God morgon!

Långt ifrån den fagraste bilden som tagits, men första gången jag såg den är bilder så erkände till och med jag att det nog finns någon liten likhet mellan oss trots allt, kan bara inte riktigt sätta fingret på vad..

Kommentarer
Postat av: Malva

Det måste vara näsan, ögonen och överläppen som får er att se så lika ut! :)

2010-12-14 @ 18:05:53
URL: http://bortomhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0