Lucia

Nu har jag då sett årets luciatåg som visas på tvn och jag blev faktiskt glatt överraskad! De såg ju ut som tärnor och allting! Jag minns hur besviken jag var det året då de såg ut som tomtar i mina ögon, men i år var det bra! De sjöng luciasånger som jag iallafall kände till och ja, jag tycker att dom lyckades bra i år! 

Nu ska jag bara kolla in en lämplig buss och sen fara till skolan och se på luciatåget där, tror det är riktigt bra faktiskt! 



tredje advent är det ju föresten också...ojäklar vad tiden går snabbt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 16:03:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0