Live från broderns dator:

Saved från kylan ute sitter jag nu här.
HAHA, vad var det där för micclyckat sätt att börja ett inlägg på? hujedamig.. börjar om..

Sitter iallafall i gulljonas rum och saknar min dator likt förbannat men den är lika död som Albin och min morfar...ursh vad tragiskt..aldrig på långa vägar trodde jag att jag skulle kunna sakna ett föremål så mycket som jag saknar min dator just nu..skulle nästan kunna döda om den bara började fungera igen! Hela mitt liv finns där och nu går allt det förlorat och jag tvingas dela dator med min bror = typ 1 timme per dag. Beroende på hur mycket jag orkar kriga...hm, det blir upp till bevis det.

Passar iallafall på att lyssna på all musik som jag lyssnade på i sexan eftersom att all sån musik ligger lagrad på denna dator så varför inte ta tillfället i akt liksom? Ska iallafall förbereda mig för Dag 07..? ja eller vilken dag det nu är. Spännade.

och bara för att det är denna dator ska jag visa massa gamla bilder, höhö, enjoooy!

jag och sofia i Tunisien sommaren 08..?

HAHA sofie och jag (som förovrigt bjuder på ett smörgåsbord av dubbelhakor, varsågoda att ta för er..!!) på konfan

jag och clara skolavslutning i 8an

jag och josse i....1an?

ah, nu orkar jag inte mer, hörs sen, HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0