Juldagen

Har verkligen ingen blogglust, alls! men jag bloggar ändå.
Har landat hemma nu efter att först ha spenderat omkring ett dygn hos mormor med kusiner, där vi friade ju, jättemysigt var det. Hade en bra julafton! 

Idag hann jag hem för att slänga in alla julklappar och sedan köra raka vägen till farmor och farfar där vi firade julafton med dom. Underhållande gamlingar tycker jag allt. 
Har iallafall haft en bra jul, även om jag känner att jag tappat den där magiska känslan, men äh, whatevs. 
 
det mest magiska jag var med om var nog faktiskt nästan när jag var tomte hos mormors grannar,
där barnen på riktigt trodde att jag var tomten och (det här låter så sjukt patetiskt att jag vill skjuta mig själv, men äh) att liksom se hur glada dom blev, hur magiskt det var för dom, alltså helt sjukt vad underbart det kändes, jag kände mig som en sån god människa. För ovanlighetens skull. Haha.

Nämen det var kul, vart nästan kär i minsta pojken, gulligare unge får man leta länge efter!
Men nu orkar jag inte blogga längre, kan visa lite bilder sen om så önskas sen har jag ju en Dags utmaning att ta itu med. Ojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0