ICAS SALLAD!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
jag vill faktiskt inte ens veta hur mycket pengar jag spenderat på att köpa sallad på ica!!
det är nog en hel förmögenhet som jag slängt iväg på sallad, och jag ångrar inte ett endaste litet öre!
om jag skulle välja en föda att leva på i tid och evighet så skulle det inte vara omöjligt att jag valde just sallad! om det skulle vara icas eller inte är en annan sak, men ica, ja vad ska jag säga, dom har mega god sallad och extra braigt är det ju att man faktiskt får välja innehållet och mängden helt själv! Den bästa uppfinningen på länge tycker jag! helt geniuos!


klart slut om icas sallad, för nu ska den ätas, mmm...salladou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0