Ibland gillar jag när du är rädd, För då vet jag att du bryr dig

Har just (eller okej, för ett tag sen) avslutat ett efterlängtat samtal med världens bästa alex, känns som tusen år sen jag pratade med henne!! men nu har vi snackat så tungorna glöder!!
Har även bytt tillbaka till internet explorer eftersom att google chrome sluta funka..ursh jag som just lärt mig att älska det.. wellwell.

Tänkte egentligen berätta vad jag har i min väska (fett kul va..?!) men sen insåg jag att jag är waaay to hungrig för att göra det i skrivade skick, helt sjukt alltså! jag var smällmätt för en halvtimme sen och nu kan jag knappt ens sitta normalt! inte okej, så nu ska jag äta mat! toppen!


Kommentarer
Postat av: AlexandraHällsten

Alltid lika trevligt att prata med dig med lilla du!;) :*

2010-12-15 @ 21:19:03
URL: http://hellsteeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0