Hemma från farmor och farfar

Hemma igen och nu har jag minst sagt mycket att hinna med innan jag ska sova vilket jag måste göra tidigt idag eftersom att jag ska sitta helt done i bilden redan halv 10 imorgon!! hujedamig.. så tidig kväll är det som gäller banne mig!

Trevligt att träffa farmor och farfar iallafall, och denna gång var det faktiskt så att jag höll på att trilla av stolen av ren förvåning när farmor ställer sig upp och börjar dansa loss till gammal dansbands liknade musik!! Tänk er den kanske smalaste tanten ever som jag inte har sett röra sig mer än mellan köket och första bästa stol och så ställer hon sig upp och dansar!! minst sagt oroväckande, hur mår hon egentligen? Kul var det iallafall.

klicka på bilden!!!

iallafall så vill jag bara säga att jag älskar min farmor! då vet alla det och så är det!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0