gråa naglar!!!

Håll i hatten nu för idag så har jag, rebecka wallgren, målat mina naglar helfärgade!!!
och jag sitter nu och funderar på om jag ska behålla det på det viset, eller tvätta bort det snabbare än det kom dit och köra på min absoluta favorit fransk manikyr (så gått det går vill säga,) får se hur det blir med den saken.
Låter det väl sitta på ett tag och se hur jag vänjer mig.

Ska äta nu iallafall sen ser vi om jag hinner skriva om dag 03 eller om jag måste sy tomte dräkt snabbare än blixten. Får se. Nu vankas det mat iallafall, underbart!

Kommentarer
Postat av: Malva

hoppas du skriver snart. längtar ijäl mig!! :)

2010-12-06 @ 19:32:08
URL: http://bortomhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0