Full fart framåt.........................!

Aah, har ingen inspiration till vad jag ska blogga om och vet inte heller vad jag ska skriva om på dag grejset. Jag städar just nu som om jag skulle dö imorgon!! (visserligen så skulle jag inte passa på att städa sista dagen som jag levde, men ni fattar uttrycket) så jag ska väl fortsätta städa lite mer, kommer sedan flyga (läs åka) några mil norr/innåt i landet och landa i Ersmark där jag ska baka julgodis med min kusiner som vi gör varje år. 

ursh, jag är verkligen inget fan av julgodis alls, finns typ ingen som jag riktigt gillar faktiskt. Bara allas våran kingekola!!! Som våran familj har gjort så länge jag kan minnas och jag vet inga andra som gör den, men alla jag vet som har smakat på kingekolorna har blivit helt hypnotiserade av dess goda smak! Iallafall så nära man kan bli. Och ja dom är döpt efter min pappa eftersom att han har blivit största drivkraften i att få dem gjorda. Så är det med den saken och nu är det back to städning för min del. tjing so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0