en julgran



hehehehahahahhihihihih i

så ser den då ut iår, hm, ja. inte riktigt som i mina drömmar, men allvar hur mycket bryr jag mig om en gran egentligen..?? jag bryr mig bara om det största paketet som ligger under granen just nu som nämligen råkar vara mitt. HEHEHAHAH that's all I care about, hehe, fast egentligen inte, för jag har inte önskat mig nåt stort och det betyder att jag kommer få nåt jag inte önskat mig och då är det oftast bara skit...hahah.

wellwell, ska iallafall försöka ge mig lite sömn, ska upp redan på klockslaget 10 imorn och sedan ha energi att vara tomte...skola alltså...men det ska väl bli trevligt, hoppas jag! godnatt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0