Dan före julafton!

Godmorgon!
Vaknade egentligen för omkring en timme sen men har varit lite död som döden och det är först nu som min hjärna faktiskt börjat fungera igen, hipp hurra för det!

Satt iallafall uppe halva natten och gjorde ett par tappra försök att skriva julklappsrim vilket jag verkligen inte brukar göra, men jag vart så uppe i att göra julklappar så jag slog vad med mig själv att jag skulle skriva rim på varje julklapp...och ja faktiskt så är jag på god väg tycker jag och det är nästan lite små kul, när det går bra iallafall. Haha. Extra plus är ju att min släkt kommer slå volter av förundran när de ser vad jag åstakommit!

ett litet smakprov tänkte jag ge er, detta rim kommer stå på ett av mammas paket (som jag förövrigt tappade bort i flera timmar igår..hade panik!) och rimmet kommer här:

"Pressa foten på pedalen och kör tills du inte har nå krafter kvar,
visst går det lite bättre nu när du den rätta delen har?"

Inte helt illa va? Nu ska jag iallafall försöka skaka liv i mig själv. Godmorgon!


Rebecka  Maj-December 2010 (dvs tiden jag haft webben)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0