Dag 22 - Det här upprör mig

Vad upprör mig? Faktum är att jag har lite dålig koll på vad ordet ens betyder -- så kan det gå. Men jag översätter det som att det är ledsen eller nåt liknade, helt fel tänkt är det nog inte.

Och jag blir som ledsnast när jag känner mig sviken. Klart att jag blir ledsen för annat också, jag kan bli ledsen när jag är arg, rädd, känner mig ensam, övergiven eller när jag känner mig tom. Men sviken är det värsta, eller möjligen sårad med det hör lite ihop tycker jag. Så vill ni göra mig riktigt jävla ledsen så ska ni svika mig. Men det hoppas jag att ni inte vill. Haha.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, vet ju som sagt knappt ens vad jag ska prata om så jag avrundar här och säger även Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0