Dag 16 - Min första kyss



pinsamt liten bild, men det är den enda jag har.
Det är ju visserligen inte exakt kyssen på den här bilden som är det "första" men det är samma person och kring samma tid. The story about the picture, men back to the real story..

Min första kyss, faktiskt så minns jag den riktigt tydligt...
Jag var 12 år, det var med "min första kärlek", på mitt rum. Vi hade varit med varann och några andra, sen skulle alla fara hem och alla började gå ut, jag stannade kvar (anledning: okänd) och ser hur han vänder om, kommer tillbaka, kramar mig och kysser mig. Hur länge vet jag inte. Men glad var jag, så det räckte och blev över.

snipp snapp snut så var sagen slut.

För mer än så finns det inte egentligen att säga om den saken. punkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var det som började skriva om alla dessa dagar?

2010-12-20 @ 02:09:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0