Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?

Vad hade jag på mig idag - nej!!! alltså nej, det finns inte en chans på jorden att jag skriver om det, igen!! nej, vi tar det jag skulle ha skrivit om dag 13 istället. underbart, jag ska skriva om veckan..! here we go..


ja, nåt sånt.
men nu förstår ni är det fett med bråttom för jag ska lyckas hinna med bussen som går 8 till byske och här sitter jag i knappt några kläder alls och ett ansikte som endast en mor kan älska (fast knappt ens det) så illa är det. och det måste det bli en ändring på, just precis nu!

Kommentarer
Postat av: jossefrängsmyr

svar; det inte bara ser ut som det, det även är så!



hahaha de tänkte jag inte på.. jag brukar säga så.. men aja careface, klart jag vill vara som dig vem vill inte ;;;;

2010-12-18 @ 15:24:53
URL: http://generalpancake.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:Tycker du att man kan äta pepparkakor året runt?

2010-12-18 @ 15:41:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0