Dag 14 - Mina drömmar

Mina drömmar.. förut hade jag massor av drömmar och saker jag ville hinna med att göra, jag hade drivkraft och kämpade för att mina dömmar skulle bli verklighet, några lyckades jag uppfylla, några finns kvar.

På senare dar vet jag dock inte riktigt vad som hänt med mig, jag har tappat drivkraften och även drömmarna. Jag vet inte riktigt allså, klart att har drömmar nånstanns i hjärnan, men kan som inte komma på vad. Jag har nog numera oftast drömmar som handlar om en väldigt kort tid framöver, om man nu kan kalla det drömmar. Haha. tex kan en dröm vara att jag ska få G på naturprovet. Annars är väl min största dröm just nu är att nyårs, som förtillfället bara en en fet jävla knut som jag mest bara vill slänga åt helvette, ska lösa sig. Får se om den drömmen går i uppfyllelse. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0