Dag 07 - Min bästa vän

Min bästa vän..alltså jag tycker det är så sjukt svårt då jag liksom inte egentligen har en speciell person som är min bästa vän, utan jag har liksom flera som jag räknar som mina bästa vänner. Men en som jag från första dagen jag var med henne har kallat för min bästa vän är Josefin. Så det här är till/om henne.


Jag träffade henne för första gången i 1an och ja, jag tyckte om en på direkten. Vi var rätt lika och gillade att leka samma saker och allting så jag började vara med henne. Vi gick även i samma klass vart annat år eftersom att hon är 1 år yngre än mig. Men vi har som iallafall alltid hållit ihop sen dess. Jag litar på henne till 1000 och hon vet i princip allt man kan veta om mig. Det spelar ingen roll om vi inte träffas så ofta, för det är tyvärr sanningen att vi inte ses lika ofta nu som förr, men det spelar liksom ingen roll, min syn eller mitt förtroende ändras inte ett dugg. Jag vet vars jag har henne. Vet att jag kan ringa när som helst. Och tvärtom, skulle ställa uppför henne i vilket läge som helst. Och så länge jag vet att jag har henne vid min sida så är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: jossefrängsmyr

aw, jag börjar typ gråta, älskar dig<3

2010-12-12 @ 15:33:13
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0