Bara för att jag inte vet vad jag ska skriva men vill skriva ändå!

2010 närmar sig sitt slut. Här är 2010s lista om året som varit.


 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja gud ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej det brukar gå dåligt med det
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nix inte det
4. Dog någon som stod dig nära?
nja, inte precis
5. Vilka länder besökte du?
gotland?, haha nä men inget
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
säkert, kommer dock inte på det just nu
7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
hm, ja det är några stycken, kommer komma ihåg valborgs som fan alltså!
8. Vad var din största framgång 2010?
familjen
9. Största misstaget?
inget jag tänker skriva här
10. Har du varit mycket sjuk?
nej verkligen inte!
11. Bästa köpet?
eh, vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på?
livet, haha!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja verkligen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
waka waka!!!!!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
fett mycket gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet faktiskt inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
det håller jag för mig själv!
18. Blev du kär under 2010?
vill du kalla det kär så okej, då vart jag det
19. Hur många one night stands?
inget jag tänker skriva här
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata är ett starkt ord, men ja typ
21. Bästa boken du läste i år?
hehe, linas kvällsbok
22. Något du önskade dig och fick?
japp!
23. Något du önskade dig men inte fick?
jo, det med..
24. Årets bästa film?
eh, alltså menas det filmer från det 2010 eller? äh
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
ja minns inte, haha!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nja, alltså tveksamt
27. Vad fick dig att må bra?
mina vänner!
28. Vem saknade du?
för personligt
29. Lärt känna nya människor?
ja oja!
30. Kommer du komma ihåg år 2010?
Jadå, det tror jag!




HAHA, har aldrig känt mig tråkigare, alla som läste allt får fasen en morot eller nåt som belöning! Nu ska jag iallafall försöka hinna duscha innan Sofie trampar in i huset mitt, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0