BAD HAIR DAY!!

ÅÅÅH!!! aldrig har mitt hår varit en större mess än nu!! först tog det mig äckligt långt tid att få det rakt och tjorvfritt (knasigt med tanke på att mitt hår är platt som en pannkaka naturligt...hm,?) och sen tog jag mig an uppdraget att locka håret, och jag har aldrig sett något värre, så i stress och panik försöker jag på alla möjliga vis få håret rakt igen...men det visade sig att vara ett omöjligt fall (se bild två) och nu ser det ut som det gör.. ursh!

Jag antar att jag bara får gå fort och le mycket så att ingen märker att jag är ful! citat från nån unge, tyckte det var ganska gulligt, kan vara värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: LISALISAb

HELVETTEEEEEEEEEEEEEEET SÅ SNYGGGGG du är vafäääääääääääääääääääääään. vi måste vara med varandra snart!

2010-12-05 @ 15:41:31
Postat av: Mattias Wiklund

Ditt hår va väl visst fint! ;D ;)(A)

2010-12-07 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0