År 2010

Eftersom att jag inte har orken att lägga ner tid och energi på ett mer eller mindre invecklat inlägg om hur mitt år har varit så gör jag såhär istället.. 

ÅRET 2010:

Hur har året 2010 varit för dig?
lärorikt..!
Bättre än förra året? Ja gud ja!
Har du träffat några nya vänner? jadå
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? valborgs med Matilda!!
Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Nej, jag har hittat flera
Isåfall vilken? Orkar inte skriva alla här
Har du druckit alkohol? japp
Har du rökt? Nån gång
Har du kysst en främling? ja

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? gav som upp jakten på kärlek i Februari och sket i kärlek hela sommarn, sen gick det som det gick när sommarn tog slut..haha.
Har du varit kär? varit vet jag inte, är stämmer nog hellre
Har du sagt jag älskar dig till någon? jadå
Har någon sagt jag älskar dig till dig? det med
Har du haft sex någon gång under året? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

Tumblr_le8rm3taj41qf1jubo1_500_large

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej, tur det
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Kanske, vet inte
Har du varit i slagsmål? Kanske, jag vet inte

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja!
Har du skämt ut dig? Nejnej, inte en endaste gång...
Har du ljugit för en vän? Säkert, dock ingen stor lögn
Har du varit ute en hel natt? jadå
Har du blivit tagen av polisen? jo
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? ja



SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Gick Kanal men nu på Atorp
Har någon varit elak mot dig i skolan? nejdå
Hatar du någon i din skola? Hata är ett starkt ord, men ogillar, ja
Har du gjort något framsteg? I skolan? Tyvärr inte..
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej..


VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? jadå
Har du förlorat en vän? Jo, typ
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja det skulle jag säga, like it!
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej, inte som jag kan komma på
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? Fattar inte frågan riktigt.. 



Sammanfattning: 

Mitt år var bra! Riktigt bra! Lärde mig av alla misstag, tog flera steg framåt i min utveckling i livet. Lärde känna nya människor. Lärde mig att se bra saker i dåliga saker. Lärde mig att gå vidare. Lärde mig att det var kul att vara singel. Lärde mig massor. Hade kul. Riktigt kul!

Mitt år var helt underbart helt enkelt, fanns inte många fel där. Nu hoppas jag att nästa år blir ännu lite bättre!








ah, jag orkar inte mer, lite blandat bilder från året som gått bara. Nu är det nog. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0